3/24/2015

Fryzjer

Hej ! Jutro idę do fryzjera podciąć końcówki, bo ostatnio byłam 1 września. Ten czas tak szybko mija,
ale sie cieszę, bo nie mogę się doczekać wymarzonych wakacji, jeszcze 3 miesiące. Damy radę! Jeszcze muszę poprawić oceny z angielskiego. A w kwietniu mam dostać nowy telefon, bo ten który obecnie mam to nie działa w nim dźwięk. Poniżej macie zdjęcie z wigilii klasowej z Agą. 



                                                                                                     / Jula ;)

2 komentarze:

  1. Masz ciekawy blog, troszkę inny od wszystkich ;) Bardzo miło tu i chętnie będę Cię odwiedzała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/uwielbiam-cay-swiat.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ;) Też wpadne na twojego bloga. /Jula

    OdpowiedzUsuń